Torsdag.

Chenaredå!
Nu har både Jenny och Camilla lämnat mig ensam hära så jag passar väl på att skriva ett inlägg i brist på annat att göra. Jag och Camilla var då riktigt duktiga idag och möblerade om i tvrummet precis som planerat, så äntligen är det gjort! Även klockan kom upp på väggen. Nu skulle jag bara haft mig något mer i tvrummet så inte ena väggen ser så ensam ut. ;b

Meenmen, efter vi gjort klart här så slängde vi i oss nå mat och såg Paranormal activity 3. En av dom få skräckisar som jag faktiskt är dörädd för, haha. Usch, jag skrek till och med.. Menmen, synd för mig att det kommer ut en fjärde i slutet av året då, haha.
Bar även över mitt gamla tvrumsbord till Jenny och hjälpte henne få in hennes nya soffa. Hurtigt idag! Funderar nu på ifall jag ska lägga mig o sola en stund eller om jag ska ta och fixa något annat, förmodligen blir det de sistnämnda.

Jobbar ju somsagt i helgen så om det inte blir någon uppdatering innan jag drar iväg på jobbet imorgon så vet ni vart jag håller hus i helgen iaf. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0