Fredag. -midsommarbilder

Haaallåja!
Fredag idag och det innebär stadsfesten för mig och många andra ikväll. Men innan dess har jag massor att göra innan jag ens kan fundera på att sätta mig ner. Hursom, besiktningen av lägenheten gick ju galant precis som jag hade hoppats på. Så igår vart jag äntligen av med den!

Fick även idag ingen sovmorgon. Är så sjukt less på byggarbetarna här ute. Dom har hållit på banka och spika i flera dagar nu just under vårat sovrumsfönster. Inte alls någon bra semester när man inte får sova längre än till sju, huhu!

Hursom, har inte tid att sitta här något mer o skriva om ointressanta grejer. Ska ta tag i packningen inför sundsvallsresan imorgon sen stöka undan lite härhemma.

Men här har ni några midsommarbilder iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0