Onsdag. -nationaldagen.

Hallåja!
Onsdag idag och jag ska strax bege mig till Boliden och dumpa av släpet som jag fick låna av morfar tidigare i veckan. Blir sedan att jobba ett kvällspass innan jag vänder hemmåt igen.
Fick även ett bra besked av Andreas, tydligen så får dem flesta in skattepengarna på fredag, för dem som skickade in den via internet. NIICE! Mycket välbehövliga pengar vill jag lova, hehu.

Annars då? Helgen bestod av fiske, fällfors och inflyttningsfest. Så nu är det bortgjort, haha. Var dyngbakis i söndags även fast jag tog det rätt lugnt på lördagen, så då blev det väldigt lite gjort. For förbi Robin en sväng ute i boschen och var social, trevligt!

Nepp, dax att ta tag i disken nu så det ser fint ut när man kommer hem igen. Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0