Tisdag.

Hallåja!
Vaknade upp av att telefonen ringde, självklart telefonförsäljare som försökt få tag i mig flera dagar men jag inte orkat svara. Nu imorse så blev det att jag svarade ändå och fick självklart "bråka" mig igenom samtalet. När ska dom förstå att man inte är intresserad av deras dåliga erbjudanden? Usch vad less jag blir.
Annars då? Ja jag har semester och det känns verkligen välbehövt. Andreas verkar dyka upp lite tidigare än vanligt, så han är nog hemma redan ikväll innan jag hinner lägga mig, nice!
Nepp, dax att bege sig till mami för lite lunch sen måste vi börja tapetsera i gamla lägenheten!

Veckans planer:

Tisdag: Tapetsera, flyttstäda
Onsdag: Flyttstäda det sista?
Torsdag: Lägenhetsbesiktning
Fredag: Stadsfesten
Lördag: Sundsvall
Söndag: Sundsvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0