Torsdag. - 4månader.

Hallåja!
Har just käkat kycklingsallad med min käre sambo och är nu i koma. Det är ju så sjuukt gott alltså. Hursom så slog jag just igång datorn och ska fixa lite grejer medans Andreas är ute o fixar med bilen. Ska sen ta tag i mina naglar o slänga på lite nagellack så det blir en färgklick någonstans iaf, på min stackars likbleka kropp. Behöver verkligen sola!!

Annars så har jag och mami sprungit runt på stan o bränt pengar. Fick dock med mig det jag behövde så man ska väl inte ha någon ångest över att pengarna drog iväg iaf. Har även kikat på glasögon som nu tyvärr är ett måste att inhandla. Mina har gett upp hoppet för länge sen så jag är illa tvungen att köpa nya. Ska tillbaka imorgon tror jag och bestämma mig för vilket par jag ska ta. Ska även boka in frisörtid som jag tvekade lite om idag. Mitt hår är ju katastrofalt så det behöver åtgärdas genast!

Nog om detta. Ska lägga mig o dö en stund efter jag somsagt fixat naglarna. Min kropp är verkligen inte på min sida idag och jag skulle kunna börja flänna så ont det gör. MEN, nej, jag är bara väldigt less. Någon som vill byta ut min höft osv? Helt gratis vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0