Torsdag. -besiktning

Jahapp, då var domedagen här för min gamla lägenhet. Förhoppningsvis klarar jag besiktningen galant, men dom är så fruktansvärt petiga så jag är inställd på att måsta stanna en stund efteråt och fixa det som ska fixas. ;b Den som lever får se!
Ska springa ner till garaget och kika var pöjken gör för hyss sen somsagt dra med honom till besiktningen av lägenheten. Fixar jag den utan "anmärkning" så ska jag fortsätta ner på stan lite senare o kika om det finns något spännande. Har fortfarande inte varit i närheten av Stadsfesten så det är ju dags att inviga den för iår!

Nepp, klockan tickar iväg och jag måste börja bege mig. Haa'de!

förövrigt, fastnat för en riktigt bra låt! gotthard - one life, one soul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0