Fredag. -myttare.

Hallådär!
Tvättmaskinerna är igång för fullt och jag ska alldeles strax ta tag i disken. Så min eftermiddag kommer spenderas av att springa fram och tillbaka från tvättstugan och städa lite emellanåt. Även sola måste jag göra. När Jenny slutar jobba så ska vi iväg till Solbacken med Camilla och inhandla lite grejer osv. Vad kvällen har att erbjuda får vi se. Men det blir nog en väldigt lugn och skön kväll skulle jag tro. :)

Igår hade jag och Andreas ett långt samtal om diverse saker. Bland annat varför alla alltid ska lägga sig i allt man gör och säger och jag blir riktigt irriterad över hur folk ens orkar bry sig så mycket om andra. Det är skitsnack hit och dit och självklart stämmer det sällan. Till och med ens vänner kan säga saker från det förflutna som inte stämmer för fem öre. Som tjänar till vadå? Förmodligen bara för ens egen vinst men i slutändan så blir det inte som dem vill ändå. Jag skattar mig jävligt lycklig som har tilliten till Andreas och han till mig. Vi är helt öppen med allt och det ingenting finns att dölja?! Såååå mycket enklare, särskillt när folk vill förstöra och JA, det har hänt sedan första veckan. Dax att ta tag i sitt egna och sluta bry sig om andra! .. Av någon konstig anledning så har detta gällt killar. Så tjejer är inte så mycket värre som så många verkar tro. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0