Måndag.

Hallåja!
Fläkar ut mig i soffan just nu och slötittar på BigBrother. Men jag kastar nog snart in handduken och går och lägger mig istället. Har ju varit uppe sen halv 6 imorse och det tar på gammkroppen, haha. Ska lägga mig och läsa istället innan jag somnar.
Och imorgon kommer min sötnos hem, äntligen!! Det har varit längsta veckan hittills, precis som jag förstod innan han ens for. Och eftersom jag kläckte ur mig det innan han for, så tyckte han att det var lika jobbigt. Skulle nog inte sagt något från början för då går man väl in med den inställningen omedvetet, hehu. Men nu är veckan avklarad och eftersom han har bytt jobb så kommer han vara ledig två veckor istället. Dock jobbar jag rätt mycket nästa vecka men det ska gå ändå!

Ähh, slut på struntpratet. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0