Måndag.

Hallåja! Vet att det var eeeeevigheter sen jag skrev här sist. Har som varit dålig med datorsittande på senaste tid. Men ska försöka slänga in lite ovärda inlägg nu istället. Har väl hänt en hel del sen sist men nu ids jag inte skriva upp det när det börjar bli så pass länge sen.

Och nu börjar BigBrother som jag verkligen inte ha följt så ska försöka se lite nu istället. Slänger upp veckans planer iallafall!

Veckans planer:
Måndag: 7-12, ärenden, jenny
Tisdag: Tvätta osv
Onsdag: Andreas
Torsdag: Utb 8-12, jobb 16-21
Fredag: 7-16
Lördag: fest?
Söndag: slappa?

somsagt, inga planer i veckan. Men Andreas kommer hem tisdagnatt så jag kommer hålla mig road ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0