Tisdag.

Hallåja!
En vecka sedan jag skrev sist såg jag just.. Har väl inte hänt så mycket sen sist. Har jobbat, haft utbildning, fått min nya telefax, skurit mig i fingret av en kniv för första gången på 21,5 år(!!), umgåtts, druckit, busat osv.
Landat härhemma i lägenheten och är själv och inser tystnaden nu för första gången på.. länge? heuheuhe. Tråkigt men rätt skönt ändå! Blir väldigt lugnt ikväll för min del iallafall. Ska strax göra inbrott hos Jenny och leta mig en synål så jag kan sy mitt löshår som jag har fått hem. Sen blire nog bara läsa o sen sova!

Nepp, dax att slå slag i saken. Ska slå en pling till Andreas som återigen är påväg till Kiruna och börja bege mig mot Jenny!


Hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0