Tisdag.

Hallåja!
Ligger fortfarande i sängen och tjockar mig.. Har hunnit prata bort mycket tid i telefon och betalat av räkningar. Men ska få tummen ur efter detta och göra mig en gröttallrik till frukost sen hoppa in i duschen och bli människa igen.
Ska nog inte göra så mycket mer innan jag ska vara på synoptik och sätta in linserna. Har fått hem 2 veckors provlinser som jag nu ska använda. Dock var det ju så längesen jag använde det sist så måste gå dit och få en lektion först. Efter det blir det en solbacken-runda med Jenny sen äntligen hem till Andreas och pussa på honom lite. Mja, that's it for now.

Blir upp tidigare än faen imorgonbitti för jag ska tydligen agera som bärgare. Huhu spännande! Mja, nu lär det ju bli väldigt dålig uppdatering skulle jag tro. Har ju blivit så dom veckor som Andreas varit hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0