Tisdag. -godmorgon.

Godmorgon!
Själv orkade jag inte vrida och vända på mig i sängen längre så jag steg upp strax efter 7 imorse! Har verkligen gjort en helomvändning. Jag som alltid varit så morgontrött sover aldrig efter 8 längre. Brukar oftast vakna kring 7-halv 8. Men det är ju bra att jag har bättre dygnsrytm än tidigare iaf, dock tror jag att detta bara är en liten period jag kommit in i.

Hittills har jag bara suttit och slappat med radioprogrammen på tvn med nyttig frukost (wow!!). Men ska få tummen ur och springa ner o kolla om jag kanske kan tvätta idag. Om inte så blir det nog en prommis när min kära ipod har laddat klart.

Igår ringde chefen och frågade om jag ville gå på ytterligare en utbildning, wiehoo! Vård i livets slut, har jag nu två torsdagar och fick dessutom med mig Emma. Alltid mycket trevligare att ha med sig någon man känner. ;b även fast förra utbildningen gick riktigt bra ändå.

Ähh, snackar bara massa skit. Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0