Tisdag.

Hallåja!
Nu var det kväll igen, dagarna bara springer förbi ju.
Orkade inte tvätta idag även om det verkligen skulle behövas, får ta det en annan dag snart. Blev istället att jag tog mig en prommis till mami och käkade lunch där sen for vi ut på stan en sväng sen förbi Kåge och kikade på lite grejer. Sen bestämde vi oss för o käka middag här hemma hos mig och mormor/morfar kikade även förbi en stund. Trevligt!

Ska plocka ihop lite grejor som jag ska ta med mig till Anderstorp sen se ett avsnitt av BB på tvn innan jag beger mig till Andreas och lägger mig för o sova. När jag vaknar upp imorgon så har jag honom brevid mig, mys! tur veckorna går fort.. dock går hans ledigvecka ännu fortare! :/

Nepp, dax att sätta igång om jag ska få mig isäng nångång. Kvällstrött som en tok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0