Måndag.

Heellu!
Jahapp, dax för en ny vecka som verkar bli rätt så lugn. Jobbar endast torsdag och fredag och har skola imorgon. Ledig resten av tiden..
Haft en riktigt mysig helg med mitt hjärta i helgen. Fredagen bestod av middag på Kriti och sedan bowling (som jag fetloosade i) och sedan air hockey som jag fick ta revanch i. ;) Mysig 9-månaders-firande!
Lördagen bestod av inflyttningsfest hos Robin uti skogen. Var riktigt skönt att slippa vara bakis dagen efter! Blev en väldigt lugn dag igår, såg två filmer, fick massage (!!), skipbo-spelande och andreas bakade en god sockerkaka. ;b
 
Mjapp, thats it. Måste börja plugga nu.. blööh. Har prov imorgon och har läst alldeles för lite så jag ska ta tag i det nu hade jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0