Tisdag.

Halloj!
Passar på att skriva nu medans jag kommer ihåg att jag äger en blogg.. Har den mest bara för att skriva av mig ibland om sjukt ointressanta grejer och förväntar mig inte att någon ska läsa det heller, snarare tvärt om!
 
Ska iallafall göra mig någon middag och slå mig ner i soffan och se tv medans jag väntar på att disk och tvättmaskinen ska bli klar.. Stökat undan lite härhemma och just betalat bort räkningar så nu lär det nog bli en slapparkväll. Har heller inte något att göra i skolan, förutom att läsa igenom det lilla jag ska redovisa nästa tisdag, så ingen stress till det förrän det börjar närma sig
 
Usch, vad less jag är på mina grannar. Nu två-tre dagar i rad så har dom levt om, typ somom dom hade fest eller nått. Och oljudet startar alltid efter 10! och somvanligt måste dom ha kolikungar som skriker dygnet runt.. Visst, jag är inte en såndär sur granne som klagar på om man har fest nångång, men förfan, håll det till helgerna. Lagomt irriterande när dom lever om som mest på vardagarna när man själv ska upp och jobba.
Vill flytta till hus så man slipper ha grannarna upp i knäet hela tiden, göra som man vill inte inte behöva anpassa sig efter någon annan. Vill flytta NU, helst igår. Meen, det får vänta tills det kommer in något spännande hus. :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0