Tisdag.

Haellojj!
Dagen har väl egentligen inte bestått av så mycket mer än skola och Jersey shore-avsnitt med Jenny. Var även förbi stan en sväng och köpte en grej. Gjorde bort ett prov idag och imorgon ska jag börja plugga inför provet nästa vecka. Vi kör intensivt nu! Men skönt att göra bort dom två enda proven vi skulle ha för terminen, trodde inte dom skulle komma så tätt inpå varann bara, huhu.
 
Tror jag ska tvätta av mig spacklet och hoppa i säng och kramas på Ted, känns som det enda rätta just nu. Har någon konstig känsla men kan inte riktigt sätta fingret på vad? Blir irriterad på mig själv att jag ännu inte fixat ny musik på mobilen, annars hade det varit ett självklart val att plugga igen öronen med kväll, menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0