Torsdag.

Halloj!
Dagen har bestått av en otroligt skön promenix i skogen. Att jag aldrig lär mig att det faktiskt är riktigt skönt att plugga igen öronen med bra musik sen bara gå. Man tänker inte ens på att man går, är som helt borta i en annan värld och det är så sjukt skönt att få rensa alla tankar ibland. Tvekade lite innan jag gick in i skogen (livrädd för skog) men jag ska helt klart börja gå runt där istället, riktigt mysigt faktiskt.
Hoppade in i duschen direkt jag kom hem sen kokade jag upp köttsoppa som jag nyss fått i mig. Ska börja tagga upp för jobb nu, ska bege mig om ca 10 minuter så det är väl dax att slänga på sig kommun-kläderna och göra sig redo. Efter jobbet blir det nog mest troligt att plugga inför provet på tisdag sen hoppa i sängen. Ingen märkvärdig dag alltså.. Haa'de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0