Onsdag.

Onsdagkväll och här sitter jag helt ensam i soffan med datorn, spotify, lite plugg och tvtittande. Är en såndär dålig kväll när man bara känner sig ensamast i världen, vilket jag hatar! Varannan onsdag är aldrig rolig när man vet att andreas just har farit och att det är en vecka innan han kommer hem igen. blöhh..

Just nu vill jag bara att tiden ska gå fortare så man får lägga sig och sova nångång. Har planerat att jag ska tvärslänga mig i duschen och sen vid 9 är det efterlyst på tvn och då får det lov att vara okej att lägga sig i sängen. Inte föratt jag är trött eller så, bara så morgondagen kommer fortare. Ska bosätta mig i Boliden tills på fredag när jag jobbat klart. Känns faktiskt riktigt skumt att inte jobba i helgen, menmen, det får lov att gå det med. Tidigare tyckte jag att det skulle bli skönt, men nu vettefan. ;b
 
(skulle publiceras för typ en timme sen men jag gör det väl nu istället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0