Torsdag.

Torsdag idag och den har startat förjävla bra alltså!
Vid 10 imorse satt jag i frisörstolen och skulle äntligen bli mörkhårig, sagt och gjort. Är äntligen mörkhårig och det känns som riktiga caroline kommit tillbaka, haha. Måste sluta med tramset om att bli "ljushårig" meeeen, än så ska jag inte lova något. Skönt känns det iallafall, sen har jag även ett parti som är lite mer kopparaktigt i håret.
 
Hursom, sen plockade jag upp Andreas och drog iväg till besiktningen så jag skulle ha någon som skulle förstå sig på allt som skulle kunna tänkas vara fel på bilen. MEEEEEN, den klarade jag oxå!!!!! Känns så jävla skönt så det finns inte. Varken jag eller andreas hade något hopp för min stackars bil. Men nu känns det så jävla skönt att ha blankt papper när jag senare ska sälja iväg den. gaaahhh.. happyface!
 
Nepp, nu ska jag lägga mig och sola tror jag. Måste ju bygga på "brännan" nu när jag är mörkhårig, ser ju så sjukt blek ut annars, och det går iiiiiinte för sig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0