Måndag.

Halloj!
Är äääntligen hemma i stan. Har somsagt bott i Boliden hela helgen fylld med en massa jobb. Mitt humör har sviktat en del och jag skyller allt på min höft som inte velat samarbeta med mig.. Meen, jag höll det för mig själv och överlevde ändå!
Direkt jag kom hem så började jag starta tvättmaskinen, diska, fixa mat och provat tröjorna jag köpte förra veckan. Allt för att slippa plugga. Och nu sitter jag här och skriver, samtidigt som jag tittar på Top model, allt för att slippa.. Meen, jag har bestämt mig för att jag inte får sova förrän jag läst igenom alla hundra sidor en sista gång sen ids jag inte göra så mycket mer. Vet inte vad som händer imorgon så det jag kan nu får jag helt enkelt försöka klara mig på. Hoppas det går bra iaf.
 
Ska fortsätta se tv sen somsagt läsa i boken innan det blir sovdags!
 
Veckan:
Måndag: Jobb 7-12
Tisdag: Skola
Onsdag: Möte 13-16
Torsdag: Jobb 12-21
Fredag: Jobb 7-12
Lördag: ?
Söndag: ?
 
Gaah, jobbat sen förra måndagen (utom onsdag) och ser ljuset i tunneln, nu är jag iallafall på rätt vecka, bara 4 dagar kvar till HEELG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0