Onsdag,

Men hallåja!
Tokslö dag idag, kände mig faktiskt nårgorlunda kry imorse när jag vaknade men insåg rätt snabbt när jag steg upp att jag inte alls är så fräsch, känner mig typ sämre än igår. Har inte orkat göra ett skit och det känns som att jag fortfarande har feber. Ska ändå kriga mig till jobbet imorgon eftersom jag lix slutar kl 12. Är det alltför jobbigt så får vi se hur jag gör med helgen men jag ska satsa på att jobba iallafall.
 
Nu ska jag bege mig in i duschen och försöka bli människa igen, sen åka iväg till hamn på middag och filmdejt. Tur att någon vill vara med en sjukling iaf, haha!
 
Veckans resterande jobb:
Torsdag: 7-12
Fredag: 11.45-21
Lördag: 06.45-17
Söndag: 7-12, 16-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0