Tisdag.

Ååååh så skönt att äntligen gjort bort uppgift/provet vi skulle ha idag. Kunde visst mer än jag trodde och nu är det äntligen överstökat. Har för tillfället lunchrast och efter den startar vi direkt på nya uppdrag. Efter skolan blir det middag hemma hos mamma sen har jag inte så mycket mer planerat. Får se om jag kanske börjar plugga redan ikväll, beror på motivationen. ;)
 
Förövrigt så tror jag att jag har gått och blivit en gammkärring (sad but true). Igår och idag så vaknade jag före väckaren, dvs förjävla tidigt. Stackars andreas nu när han kommer hem, sovandes flickvän tidigt på kvällen som inte alls är social. Nämen till helgen ordnar det säkert upp sig. Har ju stigit upp vid 6 varje dag flera dagar så det är väl inte så konstigt kanske..
 
Nepp, slut på strut. Ska ringa andreas och höra om han är vaken! Sista passet för honom ikväll, WIIEHIEHIEHIEHOOIUO! hehu, han kommer alltså hem inatt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0