Torsdag.

Halloj!
Förkylningen går som upp och ner. För tillfället känner jag mig rätt pigg och jag orkade jobba dom stackars få timmar jag skulle idag. Efter det var jag dock död och råkade somna en liten stund. Men hann iallafall starta igång en tvätt och fixa disken och städat undan lite.
Nu när det verkligen är dax att sova känner jag mig inte alls trött, förmodligen mest för att jag inte har någon större lust att lägga mig i den stora sängen själv, utan andreas.. Har även småstress över hemtentan som jag måste fixa klart. Den ska inte in förrän på tisdag men jag är ändå stressad när jag vet att jag ska jobba hela helgen och inte kommer att vara hemma och kunna göra den. Får helt enkelt slutföra den på måndag, har iallafall startat med den nu ikväll. Alltid något!
 
Extremt tråkiga inlägg men jag kan inte direkt påstå att mitt liv är speciellt spännande heller för tillfället. Jobbar, umgås lite då och då, och pluggar. Ser väl ut som dom flestas liv kanske, meeen. Snart hoppas jag det händer nåt skoj! Bara över 2,5 terminer kvar av skolan, haha. Efter det har man ju iallafall lite mer fritid än vad jag har just nu.
 
Näe, dax att stänga ner datorn och försöka koppla bort allt och lägga sig o se lite tv istället i förrhoppning om att inte ligga vaken heeela natten. Tvn brukar ju vara ett rätt bra sömnmedel för mig så. ;b Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0