Måndag. -lista.

Slänger in en dagens lista i brist på annat att göra..
 
DAGENS LÅT: Falling - State of drama
DAGENS KLÄDSEL: Mjukis as usual
DAGENS DUSCH: Blir innan läggdax!
DAGENS FRISYR: Fult uppsatt..
DAGENS MAT: Grillat och potatisgratäng
DAGENS PLANER: Plugga!!..
DAGENS VILL HA: Oj, massor..
DAGENS SAKNAD: Min fina andreas
DAGENS TRÅKIGASTE: Plugg
DAGENS KÖP: Skor
DAGENS GODIS: Påskägget ;)
DAGENS HUMÖR: Mja, slut i huvudet efter jobbhelgen
DAGENS SJUKA: Kommer inte på något sjukt idag..
DAGENS KOMPLIMANG: Att man gör ett bra jobb
DAGENS SKRATT: På jobbet
DAGENS BILRESA: Från jobbet till efterlängtande hemmet
DAGENS GRÅT: när jag såg DrPhil's program, hahaha!
DAGENS LYCKA: Att det är måndag och jag äntligen fick helg, hehe
DAGENS DRYCK: Juice
DAGENS LÄNGTAN: Andreas!!
DAGENS TELEFONSAMTAL: hm, andreas tror jag :)
DAGENS PERSONER: cred till arbetskamraterna
 
Japp, inte så svårt att lista ut vad jag pysslat med idag och vad kvällen har att vänta, hehueh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0