Tisdag.

Haaaaaaallåååååååå!
Har för tillfället lunchrast från skolan men ska snart bege mig tillbaka för lite mer etik och moralprat.. Slutar rätt tidigt idag så då blir det att hämta upp Jenny för att storhandla och lite senare ikväll ska vi bege oss till Camilla och Oskar i hamn och där blir det grillat och lite smådrickande, dock inte för min del som ska upp tidigt och jobba imorgon. Jag sparar mig till helgen istället. ;) Annars är det väl rätt lugnt, min efterlängtade Andreas kommer hem imorgonbitti, inte en dag för tidigt! :)
 
Veckans planer:
Tisdag: Skola, valborgsfirande
Onsdag: Jobb 7-12, plugg
Torsdag: Husvisning
Fredag: Bilfix
Lördag: Vårträff i piteå, party
Söndag: Plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0