Måndag. -stress.

Ny vecka och nya möjligheter, visst är det så man säger? Känner mig väldigt tveksam till det just nu. Den senaste veckan har präglats av stress och ångest. Känner att jag har alldeles för mycket och göra och alltför lite tid vilket brukar reslutera i att jag blir förlamad och gör istället ingenting. Har sedan förra skoldagen jobbat varenda dag och efter jobbet varit döslut eftersom min kropp inte velat samarbeta med mig på hela veckan och då har jag heller inte orkat plugga speciellt mycket till provet som vi har imorgon. Så fort jag öppnat boken har jag i princip somnat så än har jag inte lärt mig mycket.
Idag är sista dagen och nu är jag superstressad och då lär jag mig verkligen ingenting.. Har tänkt försöka dona på med annat ett tag nu sen ge det ett sista försök. Det får gå som det går, och den stora redovisningen skiter jag totalt i till imorgonbitti.
 
Mina tankar snurrar på helt andra ställen just nu, jobb och skola är det sista jag är fokuserad på just nu.
Ska försöka få tag i vårdcentralen nu sen fixa disken.. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0