Fredag.

Hallåja!
Fredag idag och det innebär jobbarhelg. Började egentligen kvart i tolv idag men eftersom jag inte hade något att göra på eftermiddagen så kompar jag till klockan fyra istället. Kan inte direkt påstå att jag är sugen på en jobbarhelg, but what to do..
Jobbar fram till nästa torsdag sen har jag äntligen ledighelg! Den lär nog bestå mycket av garagetid, har lite att fixa på skrutten nu framöver. Ska även lämna in den på bmw ett par timmar nästa fredag..
 
Saknar även min andra hälft väldigt mycket. Vara ensam är inte riktigt min grej, och har aldrig varit. Tur att jag sällan spenderar timmarna själv, och när jag väl gör det försöker jag lägga det på en bra egentid istället. Men nu har jag jobb framtill mitt hjärta kommer hem så jag kommer nog klara mig rätt bra.
 
Slänger upp jobbtiderna för dom som bryr sig.
Fredag: 16-21
Lördag: 06.45-17
Söndag: 7-12, 16-21
Måndag: 7-12
Tisdag: 06.45-16
Onsdag: 7-16
Torsdag: 7-15
 
Helt sjukt ändå att man ens kommer ihåg sina tider, alla dagar är oftast olik den andre, konstigt att man inte blandar ihop dem, ÄN iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0