Måndag.

Gaah, jag har snart spenderat hela måndagen med att skriva en uppgift i skolan. Eftersom jag jobbat mycket och sovit i Boliden så har jag inte hunnit plugga så mycket så idag har jag fått sitta och göra det. Har dock inte kvar så mycket på första uppgiften, ska försöka få ihop texten så det låter vettigt och även skriva lite mer på en punkt sen är jag äntligen klar med den! Däremot har jag en till uppgift som måste göras innan morgondagen så såfort jag är klar med första ska jag påbörja den andra. Blir inte så mycket mer gjort ikväll innan jag ska sova...
 
Ähh, har inget spännande att säga egentligen, tänkte mest bara skriva av mig lite för jag känner hur damp'en sakta men säkert tar över när jag blir såhär extremt uttråkad av alla måsten. MEN, ska räserplugga nu så jag får ta en lång och varm dusch senare istället. Heeeeeeeeerrråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0